بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس .

بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس

خدمات شركت هاي برگزاركننده ي مراسمات در تالار پذيرايي

اگر درحال برنامه ريزي و تدارك مراسم عروسي و رزرو تالار پذيرايي و ... هستيد  و زمان زيادي تا موعد جشن عروسي ­تان برايتان باقي نمانده است، اگر تجربۀ كافي در اين زمينه نداريد و اگر حوصله دغدغه­ ها و استرس­ هاي ناشي از آمادگي چنين مراسم­هايي را نداريد، پيشنهاد مي ­شود با يك شركت تشريفات مجالس كه در اين زمينه مهارت لازم را دارند مشورت كنيد. در صورتي كه تمايل پيدا كرديد تا كارهاي عروسي ­تان را به چنين شركت ­هايي بسپاريد، بعد از پيدا كردن شركت مورد نظرتان، مدت زمان زيادي پيش از برگزاري مراسم قرار داد خود را منعقد كنيد. سعي كنيد قبل از انعقاد قرارداد، آگاهي كافي در زمينۀ فعاليت آن شركت كسب كرده باشيد تا در حين كار با مشكلي مواجه نشويدشايد بارها اسم «گروه­ هاي تشريفات و خدمات مجالس» را شنيده باشيد، امّا آيا تا كنون به اين فكر كرده­ايد كه كار اين گروه­ ها دقيقا چيست؟ گروه­هاي تشريفات و خدمات مجالس كه در كشور ما فعاليت خود را از سال 1380 شروع كردند، در زمينۀ برگزاري مجالس عروسي خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي­ دهند. به عنوان مثال، مي­ توان از پذيرايي جشن­ هاي عروسي در تالار پذيرايي نام برد؛ اين پذيرايي شامل ميوه، شيريني، غذا، دسر، نوشيدني و ... مي­باشد و پذيرايي مهمانان با مجموعه­اي از غذاها و نوشيدني­هاي درجه يك و با كيفيت، مي­تواند تكميل كنندۀ يك مراسم عروسي به يادماندني و با شكوه باشد؛ ارائۀ غذاهايي با كيفيت و متشكل از موادّ سالم و درجه يك، از جمله وظايف شركت­هاي تشريفات مجالس در تالار تشريفات است.

 از جمله ديگر خدماتي كه شركت ­هاي تشريفات يا خدمات مجالس براي شما انجام مي­ دهند شامل موارد زير است:

برنامه ريزي عروسي

 

انتخاب باغ عروسي، سالن پذيرايي و يا تالار تشريفات

 

مديريت باغ و سالن (شامل موزيك و فيلم ­برداري)

 

انتخاب و گل ­آرايي ماشين عروس

 

گل­ آرايي مجالس و دسته گل عروس

 

معرفي گروه موسيقي متناسب با علايق عروس و داماد

 

معرفي آتليه­ ها و سالن­ هاي زيبايي

 

و در نهايت، محاسبۀ هزينۀ برگزاري مراسم

 

براي انتخاب گروه­ هاي تشريفات و خدمات مجالس چه نكاتي را در نظر بگيريم؟

 

بديهي است كه اولين نكته ­اي كه در اين مورد مي ­بايست در نظر گرفت «بودجه» شما است.

 

بعد از تعيين بودجه، يك كار گروه مناسب انتخاب كنيد؛ امّا منظور از كار گروه چيست و ان­ها دقيقاً چه وظايفي بر عهده دارند؟ ارائه مشاوره به عروس و داماد در رابطه با نحوۀ انتخاب تالار يا باغ، با توجه به بودجه­اي كه در نظر گرفته ­اند. مديريت ارائه خدمات (شامل پذيرايي، سرو شام و سرويس دادن به مهمان­ ها).

 

مدريت پرسنلي آشپزخانه.

 

مديريت و هماهنگي بين فيلم ­بردار و گروه­ موسيقي.

 

به طور كلي، «كترينگ عروسي» مهمترين وظيفۀ موسّسات برگزاري مراسم و جشن ­هاي عروسي است و اين مجموعه­ ها موظف هستند تا تمامي خدمات پذيرايي و ظروف پذيرايي را تدارك ببينند؛ حتي انتخاب روميزي مناسب نيز از جمله وظايف اين گروه است.

 با توضيحاتي كه تا اينجا داده شد، آيا لازم است از چنين گروه ­هايي براي برگزاري مراسم خود استفاده كنيم؟

 با توجه به اينكه گروه­هاي تشريفات مجالس از افراد ماهر و با تجربه تشكيل شده است، لذا خانواده­ هايي كه برگزاري جشن­ هاي خود را به اين شركت­ها مي ­سپارند در عين حال كه هزينه ­ها و زمان خود را مديريت مي ­كنند، نگراني و استرسي جهت برگزاري آن به شكل ايده ­آل نخواهند داشت و از لحظات آغازين جشن با خيالي آسوده وقت خود را با مهمانان به شادي و سرور مي­ گذرانند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۷:۲۵ توسط:نگار مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :