بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس .

بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس

موارد با اهميت در انتخاب تالار عروسي

انتخاب تالار عروسي مناسب جهت برگزاري جشن­هاي عروسي همواره يكي از اولين دغدغه­ هايي است كه عروس و داماد و همچنين خانواده­ هاي آن­ها با آن مواجه هستند. عوامل زيادي در اين انتخاب مي ­تواند مؤثّر باشد؛ شيك و مجلّل بودن تالار عروسي و مدرن بودن آن، مقدار هزينه ­اي كه بايد جهت رزرو سالن عروسي پرداخت شود و حتّي چگونگي برخورد پرسنل تالار با ميزبان مجلس و ميهمانان و مسير دسترسي نيز آن از عواملي است كه جهت انتخاب تالار، باغ تالار و يا باغ مدّنظر قرار داده مي­ شود. براي اين انتخاب مي ­توانيد از شركت ­ها و افرادي كه در زمينۀ خدمات مجالس فعاليّت دارند كمك بگيريد.

 سعي كنيد اولين اقدامي كه پس از شيريني خوران و تعيين زمان برگزاري مراسم عروسي انجام مي ­دهيد، تعيين سالن براي مراسم عروسي (تالار، باغ تالار يا باغ) باشد، زيرا سالن­ هايي كه كيفيت مناسب و خوبي دارند، همواره شناخته شده هستند و از اين رو به سرعت پر مي شوند.

از نخستين مواردي كه كمك زيادي به شما مي­ كند تا از بين تعداد زيادي از سالن ­هايي كه در نظر گرفته­ ايد، چند گزينه را حذف كنيد و گزينه ­هايي با تعداد كمتر برايتان بماند تا شما را از سر در گمي رهايي بخشد و قدرت انتخابتان را بالا ببرد، هزينه­اي است كه مي خواهيد جهت رزرو سالن متقبل شويد. زيرا به عنوان مثال اگرتمايل به رزرو سالن­ هاي گران را نداشته باشيد، گزينه ­هاي گران را به راحتي از ليست خود حذف كرده و انرژي خود را بر ديگر گزينه­ هايي كه باقي مانده است متمركز مي­ كنيد.

در انتخاب جايگاه برگزاري مراسم خود دقت داشته باشيد. اگر زمان مراسم ­تان در فصول سرد يا ماه­ هايي كه هوا اندكي سرد است برگزار مي­ شود، سعي خود را بر آن داريد كه از رزرو سالن ­هاي روباز خود داري كنيد و مراسم عروسي ­تان را در باغ برگزار نكنيد.

محل و موقعيت سالن برگزاري مراسم­ تان را نسبت به محلّ زندگي، آرايشگاه، گل فروشي و آتليه خود بسنجيد. آيا سالني كه انتخاب خواهيد كرد، در روز عروسي از نظر رفت و آمد براي شما مشكلي ايجاد نخواهد كرد!؟ همچنين اگر سالن انتخابي شما در منطقه­ اي قرار گرفته كه به لحاظ ترافيكي شلوغ و پر رفت و آمد است، بهتر است كه  مهمانانتان را در جريان اين موضوع قرار دهيد و در صورتي كه نقشۀ مسير تالار را در پشت كارت دعوت عرروسي­تان چاپ كرده ­ايد، كم تردّد ترين خلوت­ ترين مسير را در نقشه نمايش دهيد.

در انتخاب تالار پذيرايي تعداد مهمانان خود را در نظر داشته باشيد، زيرا برخي از سالن ها مراسمي را قبول مي­كنند كه تعداد خاصي مهمان حضور داشته باشند (مثلاً 500 نفر يا 300 نفر به بالا)، علاوه بر اين، در صورت بزرگ بودن باغ يا تالار و كم بودن تعداد مهمانان، جشن عروسي بي­ رمق و سرد به نظر خواهد رسيد، بنابراين اگر مهمانان كمي داريد، از رزرو سالن­هاي بزرگ خودداري كنيد. بعلاوه در نظر داشته باشيد كه آيا پاركينگ سالني كه انتخاب كرده ­ايد پاسخگوي تعداد مهماناني كه دعوت مي­ كنيد خواهد بود يا نه.

قبل از رزرو سالن مورد نظر خود، حتماً از غذاها و دسرهايي كه براي عروسي سفارش داده ­ايد تست كنيد و از مدير سالن بخواهيد كه اجازه دهد تا در يكي از مراسمي كه در سالن برگزار شده حضور داشته باشيد و نمونه­ موسيقي­ هايي كه در زمان برگزاري مراسم پخش مي ­شود را بشنويد. آيا اين موسيقي با آنچه كه شما در ذهن خود خواهان آن هستيد همخواني دارد و باب ميل شما است؟ علاوه بر اين بازديدي از نورپردازي­هاي سالن داشته باشيد.

دكور و چيدمان داخلي سالن و فضاي بيروني آن را نيز در نظر داشته باشيد، به ويژه اگر پس از اتمام مراسم عروسي داخل سالن، تمايل به برگزاري مراسم آتشبازي در فضاي بيرون سالن را داريد دقت كنيد كه اين فضا با مراسم آتشبازي و آنچه كه شما در ذهن خود براي هر چه با شكوه برگزار كردن آن پرورانده­ ايد مطابقت داشته باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۶:۵۸ توسط:نگار مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :