بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس .

بانك اطلاعات خدمات عروسي و تشريفات مجالس

تكنيك هاي گل آرايي سالن عروسي

گل آرايي يكي از جنبه­ هاي مورد توجه در سالن عروسي است كه همواره در زيبا سازي و با شكوه جلوه دادن جشن هاي عروسي تأثير بسزايي داشته است. مراسم عروسي شما ممكن است در محيط­ هاي باز يا بسته انجام شود كه با به كارگيري تكنينك هاي گل آرايي خاص هر محيط مي ­توانيد فضايي جذاب و به ياد ماندني در ذهن خود و مهمانان خود براي هميشه به يادگار گذاريد. در اين مقاله شما را با انواع گل آرايي مراسمات عروسي خواه در سالن عروسي و يا در فضاي باز باشد آشنا خواهيم كرد.

 گل آرايي در پله ­هاي بزرگ

اگر محل برگزاري مراسم عروسي شما داراي يك پله بزرگ است، مي ­توانيد به بهترين نحو ممكن از آن استفاده كنيد نرده ­ها را به  شاه كاري از گل تبديل كنيد. در چنين مواردي مي ­توانيد از گل هاي سبز، بوشل ­هاي گل رز، گلبرگ­ هاي پراكنده، شمع­ ها و نورپردازي ­هاي بي نظير جهت ايجاد يك دكوراسيون خوب براي يك ورودي جذّاب و چشمگير استفاده كنيد.

گل­ آرايي ميز

همانطور كه ملاحظه مي­ كنيد، رنگ سبز ملايم در اين گل ­آرايي جلوۀ زيبايي به آن بخشيده و انگور به عنوان يك لهجه غير گل دار جلوۀ خاص و منحصر به فردي را به آن بخشيده است و شكل شگفت انگيزي براي تزئين گل ايجاد مي كند. انتخاب  بوشل در تزئينات شما يك اثر آبشار مانند ايجاد كرده و شكوفه ­ها زيبايي آن را دوچندان مي­ كند.

گل آرايي در محوطه و فضاهاي باز

در محوطه­ هاي باز كه معمولاً جا و فضاي كمتري براي گل­ آرايي وجود دارد مي­توان شكلي خاص از گل آرايي را انتخاب كرد و به طور منحصر به فردي گل­ ها را به صورت معلق از سقف آويزان كرد. سعي كنيد گل­ ها را در محل­ هايي نصب كنيد كه بيشتر ديد داشته و مورد توجه قرار دارند، مثلاً آن ­ها بر روي سقف طبقه رقص، ميزهاي مورد نظر و جايگاه عروس و داماد نصب كنيد.

گل­ آرايي شناور

شما انواع مختلفي از گل ­آرايي را ديده ­ايد اما گل­ آرايي به صورت شناور بر روي آب به ندرت انجام مي­شود. ممكن است در محلّ برگزاري مراسم شما استخر يا حوض­ هاي كوچكي از آب وجود داشته باشد، خلاق باشيد و فرصت را از دست ندهيد؛ در اين صورت زمان مناسبي جهت يك گل آرايي متفاوت و منحصر به فرد به روش شناور داريد. در اين مورد مي­توانيد علاوه بر گل، از شمع­ نيز در بخش مركزي دسته­ هاي كوچك گل استفاده كنيد و بدين صورت زيبايي مراسم خود را به ويژه در شب، دو چندان كنيد.

گل آرايي در سواحل

عروسي ­هاي ساحلي يا به عبارت ديگر برگزاري مراسم عروسي در سواحل برخي از جوانب مثبت و منفي خود را دارد. راه رفتن و گشت و گذار بر روي و شن و ماسه شايد در ابتدا كمي سخت و ناخوشايند به نظر آيد اما شما مي ­توانيد با بكار گيري ايده­ هاي زيادي، از جمله گل آرايي، اين جنبۀ ناخوشايند را بسيار كمرنگ و حتي ناپديد كنيد و ساحلِ محلِ مراسمتان را به بهشتي از گل تبديل كنيد و در كنار نسيم دريايي جلوه ­اي صد چندان به مراسم خود ببخشيد. پيشنهاد مي ­شود از گل­ هاي گرمسيري استفاده كنيد؛ بسياري از گل هاي گرمسيري داراي گلبرگ­ هاي مومي هستند كه نه تنها آن ها را قادر مي سازد كه در مجاورت سواحل رشد كنند، بلكه به آنها كمك مي كند تا براي دوره هاي طولاني تر به عنوان گل هاي بريده در عروسي خود كمك كنند. اركيده­ ها، نيلوفرهاي كولا و گل­ هاي زنجبيل سه شكوفه را مي ­توانيد مورد استفاده قرار دهيد.

گل آرايي در مناطق كوهستاني

 

اگر محل برگزاري عروسي شما در منطقه ­اي با مناظر ديدني كوهستاني اتفاق مي ­افتد، شما نيازي به استفاده از مقادير زياد گل، جهت گل آرايي و تزئين مراسم عروسي نياز نداريد. علاوه بر گل ­هاي مختلف، در صورت دسترسي به انگور، مي ­توانيد از خوشه ­هاي انگور نيز استفاده كنيد كه با محيط زيست كوهستاني و روستايي نيز مطابقت دارند. از يك قوس استفاده كنيد و انگورها را از آن آويزان كنيد. جهت افزايش زيبايي نما، از دو گلدان پر از گل در دو طرف قوس استفاده كنيد و از فرشي از گلبرگ ­هاي پَر پَر شده به عنوان راه روي عروس و داماد استفاده كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۴:۴۰ توسط:نگار مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :